proveyourlogic.com

Posted: October 27, 2008 in personal
Tags: , ,

Mai saptamana trecuta am primit pe ym un link (ym, the place where AALLL the kinky stuff happen). Cum eram intr-o criza de multitasking fortat si nu prea reusit, am pus frumusel bookmark – ToDo si mi-am continuat treaba.Β 

Zilele trecute am revenit prin ToDos si am incarcat ProveYourLogic; pagina e facuta in flash. Site-ul mi s-a parut o provocare interesanta: “You think you’re smart?” then hit “PLAY”. Vei intalni 25 de intrebari de logica/spirit de observatie/atentie, care mie personal mi-au pus ceva probleme. Unele mi s-au parut cunoscute, cred ca le mai intalnisem pe net pe undeva, iar altele pe la clasa a 5-a, printre intrebarile verisoarei mele de 11 ani, ceea ce a propulsat nivelul meu de self-esteem in momentul in care nu stiam sa rezolv vreuna din ele.

Dupa ce termini lista de intrebari, ai posibilitatea sa iti inscrii numele printre cei care au reusit sa rezolve problemele (in mod cinstit, fara ajutor).

PS: Raspunsurile se gasesc (comentate) aici, but don’t spoil all the fun πŸ˜‰

Comments
  1. Letitia says:

    Si mai trebuie adaugat ca te tine treaz pana la ore tarzii in noapte – Cristina ce mi-ai facut!!!!!!!!:((

    Lasa ca mai gasesc eu probleme de logica si ai sa vezi ce ai sa patzi mai Sherlock…

  2. Dany says:

    “Buna, ma numesc Low-self-esteem si sunt blonda….Hiii, Low-self-esteem!”

    Incercand acest test cred ca ar trebui sa ma alatur si eu acestui grup de consiliere….iata mai jos o discutie de la intrunirea de aseara:

    – Auzi fata, care crezi tu ca e mai departe: Luna sau Londra? – Hellllooooo fata … vezi tu Londra de aici???

    In aceasta ordine de idei, sunt convins ca acest test va creste productivitatea tuturor angajatilor ce dau prin locuri pe unde se intampla “all kinky stuff” (ym)…

    si-acum gata…va las…mai am 2 incercari si nu vreau sa le pierd πŸ™‚

Leave a Reply

