Discovery Science

Posted: December 22, 2008 in media-culture, promote
Tags: ,

Am renuntat la TV, pentru ca nu vreau sa imi dau demisia, sa nu mai mananc sau sa nu dorm, stand continuu pe Discovery Science. Lucru care nu ma impiedica sa pun stapanire pe TV acasa la monsieur, ori de cate ori apuc.

Week-end-ul asta am prins un reportaj interesant despre (ultimul) zbor al navetei spatiale Columbia, de pe 16 ianuarie 2003, primul zbor NASA din acel an. Cei de la Discovery Channel au relatat povestea lansarii, au adunat interviuri cu cei 7 membri ai echipajului si au reconstituit revenirea pe Terra a navetei. Aceasta a cazut undeva in Texas, intr-una din cele mai vechi comunitati din stat. Povestea e relatata pe Discovery News, iar o scurta prezentare flash se gaseste pe site-ul Discovery Channel, Remembering STS-107.

Concluzia este ca nu imi voi lua TV, tentatia de a re-deveni zombie fiind mult prea mare pentru moralul meu afectat de 4 ani de liceu cu Discovery 24/7, insa imi scot seria “Greatest Discoveries Complete”, HDTV, toate cele 9 parti.

discov

High Priority on Genetics ;))

Comments
  1. deeaa5 says:

    multzam, fain! mi-ai dat de lucru acu’ 😉

  2. I share, if you want:)…adica, in 2 saptamani, cand le-oi da jos 😛

  3. deeaa5 says:

    da da da da, vreau vreau vreau vreau …
    merciiiiiiii >:D<

  4. AlexJ says:

    Discovery e singurul canal pentru care chiar mai merită să ai televizor… şi chiar mi-e dor de el (am renunţat la cablu-tv pentru că nu aveam timp de el). Dar când mai pun mâna pe o telecomanda, butonând-o, tot la Discovery ajung 😛
    Şi mersi pentru recomandare (Greatest Discoveries Complete) 🙂

  5. dap…mai caut si ‘how it’s made’ si ‘myth busters’ ;))

Leave a Reply

