Valentine’s day

Posted: February 15, 2009 in personal
Tags: , ,

Although I definitely consider this a bullshit, and I hate all those kinky stuff with red hearts…si prefer sarbatorile romanesti gen Dragaica, ieri am avut parte de cel mai romantic gest ever: sin a gatit!!! da. nu numai ca a gatit, dar a facut asta in secret, preferand, binenteles, sa ma fiarba pe mine ca nu vrea sa ne vedem de minunata sarbatoare :(( chestie pentru care l-am ciupit rau de tot…sa se invete el minte :p

Partea minunata este ca am mancat cele mai bune ciuperci umplute si inghetata cum eu nu am reusit niciodata sa fac.

Partea nasoala este ca nu a vrut sa-mi spuna cum a facut inghetata. Cine l-a ajutat cu reteta sa faca bine sa-mi spuna, ca monsieur nu vrea sa divulge secretul retetei. Si mai este doar jumatate de cutie de inghetata :((

Comments
  1. Ovidiu says:

    Dap, Valentinez day iz crap. Insa mancarea de la Trei Brazi rulz! 😀 (cam scumpa totusi).

  2. Mihai says:

    Ca a gatit el f frumos.
    Insa cu tot felul de lucruri luate de la altii… nu bun, sunt curios si cand o sa aniversam XXX ani de la semnarea constitutiei americane sau a independentei, tot a lor.
    Oricum brava lui.
    @Cris ai putea sa il pui sa gateasca mai des.

  3. @Ovidiu: eh, daca e mancarea buna..asta conteaza 🙂
    @Mihai: dap 😛

  4. vmp says:

    1. Fill jar with water
    2. Add powdered ice cream
    3. Freeze
    4. ???
    5. Profit!

  5. @vpm: deci de la tine stia !!!

  6. sin says:

    bey, inghetata aia era cu lapte, nu cu apa. zgarcitilor.

Leave a Reply

