“Death Note”

Posted: March 2, 2009 in media-culture
Tags: , ,

E povestea unui tanar student la Drept din Japonia, unul dintre olimpicii nationali ai tarii si fiul inspectorului sef al politiei. Urmarind pe unul dintre criminalii lasati liberi de “justitia” japoneza, Yagami Light gaseste un carnet pe care scrie “Desu Noto” (Death Note), cu indicatii despre cum poate fi folosit: daca scrii numele unei persoane in acel carnet si ai in minte fata acesteia, persoana va muri in 40 de secunde, facand atac de cord. Daca in urmatoarele 40 de secunde incepi sa detaliezi aspecte referitoare la moartea acesteia, ai inca 6 minute pentru a face aceste descrieri.

Tanarul testeaza veridicitatea carnetului pe cativa criminali raportati la stiri, si vede ca se afla in posesia uneltei perfecte pentru a crea o lume mai buna, o lume in care criminalii nu mai scapa nepedepsiti. Alaturi de carnet apare si Ryuk, un death god (shinigami), posesorul de drept al carnetului, pe care numai Light il poate vedea. Asa incep sa dispara, unul cate unul, cei mai cunoscuti criminali worldwide. O echipa de investigatii este alcatuita, sub conducerea tatalui lui Light si a unui tanar geniu, “L” /Ryuzaki; acestia il suspecteaza pe Light ca fiind misteriosul judecator, iar evenimentele care decurg de aici imi amintesc de un joc de sah.

Mi-au placut animele, si imi place si filmul (care pe alocuri distorsioneaza povestea initiala) . Abia ce am vazut prima parte; dar cum vreo 3 zile stau acasa, pe antibiotice, trebuie sa o vad si pe a doua.

_48906_deathnote_anime_cast_500

btw…cum tot se apropie ziua mea, poate primesc o jucarie din asta…I’ll let you know if I do :p

Comments
  1. kitty says:

    Miam, si mie imi place Death Note. Misto facut!

  2. Ryan says:

    Daca tot stai acasa, lasa filmu’ ca-i yuck (parerea mea 😛 ) si baga Devil May Cry 😀 Si Samurai7 (desi, mai e cineva care sa nu-l fi vazut?) si Texhnolyze. Si Ayakashi Ayashi. Si mai ia-ti vreo cateva zile libere 😀

  3. @Ryan: I will; cel putin cu Devil Cry

  4. Dante says:

    Dante says, humans should spend more time sleeping

  5. @Dante: where did you get that sword? Si, ce cauti in Ixia? Parca omorai demoni…

  6. light says:

    eu cred ca ”’light” e preferatul meu deoarece e superb

  7. light says:

    Si mie imi place death note ”light”e preferatul meu

Leave a Reply

