UK – day 3

Posted: May 14, 2009 in travel
Tags:

De dimineata a plouat si a fost foarte frig; am pus caloriferul pe maxim, iar dupa micul dejun am atipit vreo ora or so. Pe la 10 am zis sa vizitez si eu Oxford Castle si sa mai scap de durerea de cap si de depresia data de vremea asta bizara.

Eh…ghinion se pare. Ieri, pe 13 aprilie, astia de la castel organizeaza nu stiu ce mini-festival cu dansuri and stuff, iar astazi erau toate jucariile inchise, deci, nu tu vizita la castel, nu tu vizita la galeriile de arta, parcurile pline de apa, deci pauza mers de-aiurea prin parc (oricum, inca e frig afara), nu tu mac-mac sa ma tina in brate…samd; am facut deci ceea ce ar face _orice_ om cu _mintile in cap, la locul lor_ : am plecat cu drag si spor la cumparaturi, sa scap de sacul de bani pe care-l mai aveam si asa la mine.

Prima oprire, si cea mai fructuoasa, a fost la Primark, in WestgateShopping Center, la 20 de metri de Oxford Castle. Pe o rochie de vara, 3 genti si o pereche de ochelari am dat 17 lire. Am mai fost si la East, pe Queen Street – un fel de strada mondena a lor, dar aici rochiile de vara erau undeva la 90 de lire, so no can touch.

Mi-am luat mancare de la mec si m-am indreptat spre Falcon, ca sa mai lenevesc un pic. Se pare ca am niste amici din facultate in Oxford, incerc sa fac rost de numere de telefon, poate ies si eu pe undeva diseara.

Comments
  1. horatiu says:

    Ceva imi spune ca esti inca in Oxford

  2. I am not anymore 🙂

  3. horatiu says:

    Rusinica din nou atunci

Leave a Reply

