din nou indragostita

Posted: June 12, 2009 in media-culture
Tags: ,

si  parca mai rau ca niciodata. Veneam azi de la monsieur…si tocmai ce ratasem metroul. Bun. Haide sa punem niste muzica. Primul pe iPod, nemaiascultat de ceva saptamani buni: Sleeping Sun. Piesa mea preferata, de la cantareata mea de rock preferata, Tarja Turunen. M-am reindragostit de Tarja, de vocea ei minunata, de piesele “vechi” de la Nightwish, de cum era la concertele lor, de starea de surescitare, de miscarile ritmice si nebune nebune ale maselor pe rock-ul dinamic al celor de la Nightwish.

Youtube link

I wish for this night-time
to last for a lifetime
The darkness around me
Shores of a solar sea
Oh how I wish to go down with the sun
Sleeping
Weeping
With you

Mi-am continuat drumul pana la serviciu fredonand (sper ca nu si cu voce tare, nu as putea spune), Sleeping Sun si I wish I had an angel si mai ales, Sacrament of Wilderness:

Youtube link

I WANT TO HUNT WITH THE TAMELESS HEART
I WANT TO LEARN THE WISDOM OF THE MOUNTAINS AFAR
We will honor the angel in the snow
We will make the streams for our children flow

Comments
  1. Ovidiu says:

    Ever Dream e piesa care ma atinge intotdeauna cand o ascult. Pacat ca Tarja nu mai e cu Nightwish. Formatia a pierdut clar din calitate, fatuca aia pur si simplu nu poate, fara sa fie vina ei. Iar dupa parerea mea Tarja singura parca nu are acea energie, acel “chelcășoză” care se simte in piesele compuse de Tuomas.

    Pacat, poate ca o sa se mai maturizeze si o sa-si dea seama ca s-au despartit dintr-o prostie.

  2. Ryan says:

    Vii si tu pe 22 iunie? 🙂

  3. vmp says:

    Heh, io am ascultat Deep Silent Complete && Wishmaster pe drum.

  4. @Ovidu: Da, Tarja zicea ca e happy ca nu mai tre sa-i care pe cei care bausera peste masura, la camera lor, dupa concerte. Dar, mnah, aveau farmecul lor si astea si pun pariu ca acum regreta. Am vrut sa merg sa o vad la “Noptile Scandinave”, acum un an, in Bucuresti, dar mi-a fost teama sa nu fiu dezamagita…:P

  5. @Ryan: fara Tarja…

    @vpm: ixienii asculta rock!!! iuhuu :d/

  6. Ovidiu says:

    @cristina_crow: Tarja se cam abereaza, ii carau sunetistii si restul echipei 😀 Plus ca ma indoiesc ca Tuomas nu are tot timpul cel putin 5 fane dispuse sa-l care pana in camera.

    Asa e in formatiile rock, talentul ala si energia din muzica se compenseaza cu stilul de viata. Daca ar fi cetateni model probabil ca ar canta melc melc codobelc.

  7. @Ovidiu: eh…probabil ca ea isi facea griji pentru ceilalti, nu pentru Tuomas 😛

  8. kitty says:

    Mai, mie imi place Nightwish si fara Tarja, dar e drept, as prefera sa nu mai aiba solista deloc decat pe asta noua….

  9. @kitty: MARE DREPTATE AI! Eu nu ii mai pot asculta. Tipa are o voce pitigaiata. Nici nu se compara cu Tarja 😦

  10. Ovidiu says:

    @kitty, exact. Ai ascultat Reach (varianta demo pentru piesa Amaranth)? Super tare! Mai exact, Marco o bate pe fatuca aia lejer, as prefera sa cante doar el. Ma rog, nu chiar toate piesele :))

  11. Mihai says:

    @all ati ascultat kiss while your lips are still red?
    Si inca suna bine NW, cu toate ca Tarja era vocea cu care se identifica NW.

  12. @Mihai: eu una nu am ascultat. Care to share ?
    😀

  13. Ovidiu says:

    Uite aici este While Your Lips Are Still Red: http://www.youtube.com/watch?v=C8mlc9zv5Ho

    Iar Reach este asta: http://www.youtube.com/watch?v=smL19A1XdwY

    Si varianta finala, Amaranth, cantata de Aneta este asta: http://www.youtube.com/watch?v=GdZn7k5rZLQ

    NU vreti sa o ascultati in concert! Va curge sange din urechi, intrati in soc si muriti in chinuri groaznice.

  14. @Ovidiu: stiu de Aneta…am nimerit un Sacrament of Wilderness cantat de ea in concert. HORROR 😦

  15. dj@work says:

    Buna piesa 🙂

Leave a Reply

