kinderi haiosi

Posted: June 25, 2009 in personal, promote
Tags:

Nu obisnuiesc sa-mi spamez oamenii din lista cu link-uri catre poze cu kinderi, pe care sa-i voteze si nici cu alte chestii funny/sau mai putin funny. Dar zilele astea tot duc o campanie de promovare a Sabinutzei.

Sabinutza e un kinder haios…iar oamenii rai de la mine din lista nu o voteaza, de aceea am stabilit sa apelez la ajutorul natiunii de bloggeri.

Citat din conversatia cu un prieten:

BE: Nu o votez

Eu: De ce? Voteaz-o!

BE: Nu pot. Fata ei imi aminteste de shefu’ meu

Eu: :-l:-l

BE: “Ce faci? Iar stai? /:)”

Eu zic ca e unul din cei mai scumpi kinderi pe care i-am vazut; si sper sa am si eu un kinder asa dragalash…la un moment dat 😛

Avem nevoie de voturi pana pe 30 iunie, astfel incat sa ramana pe primul loc in top.

sabinutza

Linkul e acesta: http://www.helpnet.ro/?mid=53&vot=10&kinderID=277

Leave a Reply

