guano apes – bucuresti 2009

Posted: September 7, 2009 in media-culture
Tags: ,

Sambata m-a dus monsieur la concert la Guano Apes. A fost SUPER TAREEEE. Desi saracul monsieur a suferit, ca era super praf si nebunie si muzica ROCK tare si eu tzopaiam de mama focului pe acordurile de la Guano Apes.

Din pacate, am ajuns acolo total nepregatita de concert rock, in rochie de panza topita albastra si pantofi incomozi. Nu are sens sa spun ca am schiopatat pana acasa, iar a doua zi (si inca si azi) tot am avut febra musculara la gat si umeri.

Eh, dar m-am distrat grozav.

Comments
  1. sergiu says:

    Păcat că majoritatea nu ştiau de ce sunt acolo şi au ridicat mâinile doar la ultima melodie, pe care nu mă aşteptam să o cânte deloc (tinereţea se duce, la fel şi vocea pentru aşa ceva).

  2. @sergiu: se poate, nu stiu 🙂

Leave a Reply

