peripetii de 1 octombrie

Posted: October 1, 2009 in personal
Tags:

Azi am fost sa cotizez la Academia Militara, pentru doctorat. Dupa ce casierul m-a dat afara, ca el nu si-a facut contabilitatea pe luna trecuta, am reusit sa-l conving sa-mi ia banii. Cand sa plec, la poarta am observat ca omuletii ametiti au dat buletinul meu altei fete, care plecase inaintea mea. Sunat la profii ei de la master, gasit numarul de telefon al fetei, recuperat buletin.

Me happy, now, sa continuam cotizatul. Primul pe lista: Volksbank, rata la casa. 09:05, intru in sucursala de la Unirii. Casiera isi cere scuze, nu le merge sistemul, ca e inceput de luna…si tre sa faca nush ce calcule ciudate si a picat sistemul. Sa revin dupa ora 10. Ma duc la RBS, a doua rata. Constat ca nu am cardul la mine, dar pot plati. Buuun, inca 40 de minute, am timp sa fac cumparaturi la magazinul meu preferat, LJR. Surpriza: e inchis, inventar.

Today is not a good day for science. Revin la CupCino si beau o cafea. Sun pe proful meu preferat de la ATM sa-i multumesc ca si-a rupt juma de ora din timpul lui sa caute dosarul tipei care a plecat cu buletinul meu si sa dea de nr. ei de telefon.

Pe la 10 si ceva revin la Volksbank si imi platesc si ultima rata, iar in drum spre job vad o fusta de-a dreptul irezistibila intr-o vitrina si mi-o cumpar.

Bilantul zilei: 3200 ron dintr-o bucata.

Comments
  1. Ovidiu says:

    Imi este foarte clar ca ai salariul prea mare πŸ™‚

  2. @Ovidiu: nu exista salariu prea mare πŸ˜› πŸ˜›

  3. G says:

    poze in fusta?
    multumim

  4. sin says:

    Pai ce ma, io ma imbrac in fusta sa le produc ?

  5. @sin: nup, da’ tu esti autoritatea suprema, si tre sa dai cu semnatura πŸ˜‰

  6. je says:

    Hahahaha, pai nu-ti mai cumpara, fata, fuste din mall πŸ™‚

  7. bogho says:

    cotizatul tau e mai scump decat al meu :), ceea ce e bine, din punctul meu de vedere πŸ™‚

  8. Asociatia fetelor curioase (a se citi cuvioase) says:

    Vrem poze cu sin in fusta, producand

  9. @je: nu din mall le cumpar πŸ˜›
    @bogho: aha :-l
    @Asociatia fetelor curioase (a se citi cuvioase): negociem…negociem: tre sa-mi iasa si mie de-o fusta-doua…la faza asta πŸ˜€

  10. Asociatia fetelor curioase (a se citi cuvioase) says:

    Mama e croitoreasa..

    Prinde-l cum se prind fetele alea asiatice si minore la webcam tinand un carton cu mesaj catre fanii de pe netul asta larg si prietenos.. carton care sa spuna ‘I-am-a-candy and as you can see, I have networking-skills.. <3'

  11. Asociatia fetelor curioase (a se citi cuvioase) says:

    Mama e croitoreasa..

    Prinde-l cum se prind fetele alea, asiatice si minore, la webcam, tinand un carton cu mesaj ‘I-am-a-candy and as you can see, I have networking-skills.. ‘catre fanii de pe netul asta larg si prietenos.

  12. Mihai says:

    Tu nu ai ce face cu doctoratul… ai prea mult timp liber, dar, ma rog, e decizia ta. Cat despre prof, care e, Bica sau Patriciu?
    Oricum felicitari ca ai salariu asa mare cat sa platesti toate alea si sa si mananci.
    Tre sa iesim la un ceai ca sa te vad in fusta aia πŸ˜›

  13. @AFC: o sa ma straduiesc. Deci eu cumpar materialele, iar mama ta se ocupa de restul?:d
    @Mihai: Bica, of course :d

Leave a Reply

