my favourite geek

Posted: October 6, 2009 in media-culture
Tags: ,

Imi place foarte tare serialul Criminal Minds, pe care monsieur il ia saptamanal. E unul dintre cele mai bune seriale de tip “profilers” pe care le-am vazut, ca sa nu mai zic ca sunt mare fan al serialelor politiste, mai ales cu detectivi. Am urmarit ani intregi fiecare episod din Columbo si din Murder, she wrote, incercand sa identific eu criminalul, alaturi de personajul principal.

Si, ca in orice film care se respecta, aveam idoli peste tot. Nu zic de marele Columbo sau de Jessica Fletcher, care nu mai au nevoie de nicio prezentare, ci vorbesc de Spencer Reid, geek-ul meu preferat din Criminal Minds.

Are intotdeauna cele mai tari replici, cele mai documentate pareri, e o enciclopedie ambulanta, are date exacte, o gandire clara si limpede si o intuitie extraordinare care-l fac indispensabil in orice investigatie.

Iar ca sa o citez pe o colega a lui, intr-unul din episoade, dupa ce Reid le-a dat niste date foarte exacte si detaliate despre un caz: “Hmmm…still he looks so human”.

Voi aveti un geek preferat?

Comments
  1. Nameless One says:

    Cliffy B, persoana reala.

  2. razvan says:

    Poate ca e prima oara cand scriu ceva care se pupa intradevar cu postul tau.

    Dr. Cal Lightman // Lie to me, este profiler-ul meu preferat. Nu imi inlocuieste insa nevoia pentru inca un House MD. Cel mai interesant film cu crima, pe care l-am vazut in ultimele trei zile, a fost Män som hatar kvinnor/The Girl with the Dragon Tattoo/Barbati care urasc femeile. Cred ca eroina este emo-ul meu prefetat. Nu se pupa cu postul tau? Ah.. My fav g33k, must be Stephanie Pakrul! Multe clisee imi gasesc in comment.. Adevarul e ca stau departe de seriale cu lipici, mai bag cate unul pe usa din dos.. Prefer sa vad cinematografie asiatica (Kim Ki Duk) si europeana (Julio Medem).

    Iar clisee.. In fine, geek-ul meu preferat tre’ sa fie techie si sa n-aiba people skills, conform spuselor dascalilor sai. Deloc. Sa-mi semene. Sa ajunga eventual sa-si ia o carte despre lumea asta de-afara, for dummies, ofc, si sa incerce sa se imprieteneasca folosind tehnicile prezentate ii foile ei, macar in preajma acelor dascali. Tot profiler-i, unii autohtoni.

  3. @Nameless One: cool 🙂
    @razvan: heh, deci tu ai ceva preferinte in materie de filme. That is nice. Eu nu pot sa spun ca ma pricep, sau ca am o cultura in domeniu. Dar asta imi place. O sa ma interesez de mentiunile din postul tau :d Mersi.

  4. cristi says:

    In Columbo era pretty easy sa afli criminalul.
    Numai daca pierdeai inceputul nu stiai cine e 🙂

  5. mannox says:

    cuck bass:))

  6. Mihai says:

    1. Kyle din Kyle XY.
    2. Cal Lightman, ala de mai sus.
    3. Spencer Reid.
    4. Greg House, din House 😉

Leave a Reply

