e criza, moncher

Posted: November 4, 2009 in thoughts
Tags:

Din peripetiile mele cu banca Volksbank.

Acum 2 ani mi-am facut la ei credit imobiliar si mi-am cumparat o garsoniera. Acum vreau ca sora mea, care nu e proprietar, sa isi faca buletin de Bucuresti, pe acea locatie. Am facut cerere de luare in spatiu, toate bune si frumoase. Numai ca Primaria nu elibereaza buletinul nou decat daca are o aprobare de la banca, cum ca ei sunt de acord ca eu sa-mi iau sora in spatiu.

Mers la banca, facut cerere. Sunat bancher la mine azi. Nu redau discutia, ci doar concluziile: pentru ca sa-mi pot lua sora in spatiu, trebuie ca firma la care lucrez sa-mi vireze banii de salariu intr-un cont la Volksbank; mai mult, trebuie sa semnez niste acte prin care eu cesionez toate conturile mele bancii, iar banca sa poata extrage cand doreste sume din aceste conturi cesionate. Altfel nu imi pot aproba cererea.

Mi se pare numai mie…sau asta e jecmaneala pe fata?

Comments
  1. Ovidiu says:

    Oooo, asta e nesimțire de mare clasă! Îmi sună destul de abuziv, ia dă un teleofon la ONPC și întreabă-i.

    Iar cu banca, eu i-aș amenința că nu le mai plătesc rata. În 2 ani nu cred că ai apucat să plătești suficient încât ei să iasă totuși în câștig dacă îți vând casa la licitație. Fă-ți un calcul.

  2. tzepu says:

    parerea mea
    vorbeste cu un avocat
    da-i in judecata
    du-te la protectia consumatorului
    ceva e putred in treaba asta
    cum adica un credit (unul singur si chiar el si ipotecar) sa sa te determine sa nu iti poti lua sora/mama/amantul/pisica/pe ET in spatiu?
    asta e un abuz clar
    cel mai bine ar fi sa citesti inainte toate hartiile de la banca, legate de credit, poate gasesti vreo surpriza scrisa maruntel in vreun colt

  3. mannox says:

    sa mor daca la prima vedere ai crede ca e posibil asa ceva…dar dupa aia te gandesti ca traiesti in .ro…si iti dai seama ca e cat se poate de real!

  4. bai…deci nu mi-a venit sa cred; din pacate azi am fost super busy si nu timp sa ma cert cu ei; am sunat pe la 4 jumate la ANPC…niciun raspuns (am sunat de vreo 3 ori asa…in interval de ~15minute) – mai incerc si maine

  5. sunat la ANPC, tanti de acolo sfatuit la mine sa fac reclamatie 😛
    thanks

  6. Mihai says:

    pai sa si faci, oricum nu cred ca se va rezolva ceva pentru ca nici cei de la ANPC nu sunt cei mai competenti tipi de prin RO.

  7. Kris says:

    Si primul nascut nu vor? Eu nu prea ma pricep dar casa e a ta, doar banii sunt ai lor; e treaba ta ce faci cu casa, poti sa o si vinzi. Daca vrei sa vb cu un avocat te pot ajuta. Din pacate bancile au legile lor… Dupa cum am aflat. Contractul pe care l-ai semnat cu ei le da atata putere?

  8. @Kris: din cate stiu eu nu au voie sa faca asta, iar ANPC-ul confirmed.

Leave a Reply

