WASP in ROMANIA – 16 nov. 2009

Posted: November 11, 2009 in media-culture
Tags: ,

Youtube link

I'm on the prowl and i watch you closely 
I lie waiting for you 
I'm the wolf with the sheepsskins clothing 
I lick my chops and your tasting good 
I do whatever i want to, to ya 
I'll nail your ass to the sheets 
A pelvic thrust and the sweat starts to sting ya 

I fuck like a beast
pantaloni din piele mulati
gegi din piele si accesorii cu tinte
cizme de motociclist cu tinte si talpa cauciucata groasa
par lung lasat salbatic pe umeri
manusi din piele fara degete
chitari metalice in forme de tobe de esapament
decor cu capete de morti
atitudine de bad boys
versuri care te indeamna la sex nebun
tobe si ROCK&ROLL dat la MAXIM

pantaloni din piele mulati

gegi din piele si accesorii cu tinte

cizme de motociclist cu tinte si talpa cauciucata groasa

par lung lasat salbatic pe umeri

manusi din piele fara degete

chitari metalice in forme de tobe de esapament

decor cu capete de morti

atitudine de bad boys

versuri care te indeamna la sex nebun

tobe si ROCK&ROLL dat la MAXIM

Leave a Reply

