Seattle – WA – day 1.5

Posted: May 10, 2010 in travel
Tags:

Sau care ar mai fi ordinea. Somnul meu a ajuns sa fie segmentat in reprize de cateva ore, urmate de alte 4-5 ore in care ma uit pe pereti. Desi e 3 noaptea, nu pot sa dorm. Azi-noapte au trecut cateva vapoare si au buhanit si huruit si, dupa vreo ora, a trecut si un tren pe undeva prin apropiere. Plus senzatia ciudata cand m-am uitat pe geam apa umpluse toate plaja, din cauza fluxului. Acum ploua usor si e innorat, dar m-am ambitionat sa ies pe-afara si sa fac cateva poze.

Imi place mirosul de apa sarata, de mare. Mi-e asa dorm sa merg la mare. Pe de alta parte, sper sa nu mor de foame, pentru ca americanii astia stau cam slabut la capitolul mancare consistenta dimineata. Cafea, ceva cereale, niste cornuri si paine prajita de cateva feluri. Din pacate cam tot ce am mancat pana acum este ori foarte dulce si lesinator, ori foarte condimentat, de nu mai simti gustul adevarat al mancarii. Cred ca am sa urmez sfatul lui monsieur sa “vizitez” White Castle sau Wendy’s sau un steak house sa vad daca imi schimb parerea. Din acest punct de vedere cel putin, mi-e dor de bucataria franceza si de cea englezeasca – un full english breakfast luat la 7 dimineata imi tinea de foame pana la ora 3 dupa-amiaza. Ori aici, dupa 2 ore de cand am mancat, deja mi-e foame 😦

Dupa cum ziceam, pentru ca azi-noapte nu puteam dormi, am reusit sa termin cartea pe care am cumparat-o pe Heathrow, Raven – Blood Eye, de Giles Kristian, saga foarte captivanta a unui tanar viking care si-a pierdut memoria in urma unei lovituri la cap, dar destinul il aduce in “haita” a cateva zeci de vikingi care fac tot soiul de nazbatii pe teritoriul Angliei de astazi. Alaturi de ei, invata sa lupte, sa supravietuiasca si sa-si apere prietenii, ajungand sa realizeze ca defapt si el trebuie sa fie un om din aceeasi natie de luptatori, in ciuda faptului ca nu mai are nicio amintire mai veche de 2 ani…

Raven-UK

Comments
  1. sin says:

    Aia e apa de Oceanul Pacific, nu de mare…

  2. ihriel says:

    Ahem, as vrea si eu cartea cand te intorci in RO… ;))

  3. bug says:

    nu ai mai scris nimic:(

Leave a Reply

