meg

Posted: May 24, 2010 in reading
Tags:

Steve Alten se cheama autorul; si defapt sunt mai multe volume, din care eu am citit doar pe ultima – se pare, desi mie mi s-a parut mai degraba a fi prima – si cu siguranta sfarsitul era deschis. Nu pentru ca as fi auzit de carte, ci pentru ca eram in aeroport si nu voiam sa adorm. Am vrut ceva SF, usor. Am ales Meg datorita faptului ca era scriitorul era BestSelling author pentru USA Today si New York Times si, daca tot a fost o experienta americaneasca, am zis sa fie pana la capat. Am terminat de citit cartea acum cateva zile.

O poveste interesanta despre Panthalassa si animalele preistorice care se pare ca ar fi supravietuit acolo. O poveste cu rechini mari si fiorosi si oameni cutezatori care vor si sa-i protejeze, dar inteleg si amenintarea pe care acestia o reprezinta. Pe langa povestirea antrenanta si descrierile realiste apare si saga lui David Taylor, fiul de 20 de ani al bine-cunoscutului biolog marin Jonas Taylor, care ajunge sa faca scufundari in Panthalassa pentru a o salva pe cea pe care o iubeste.

Overall, o poveste usoara de avion šŸ™‚

meg4big

Leave a Reply

