gangania

Posted: June 8, 2010 in personal
Tags: ,

Am fost la mare week-end-ul asta si seara pe plaja m-a piscat o ganganie. Nu as putea spune ce ganganie exact, pentru ca sigur au fost mai multe tipuri si mai multe ganganii din fiecare tip.

Pe spate si pe picioare am o tona de bube de la tzantzari, dar bonusul a venit cu o intepatura pe piciorul drept, care de ieri de la pranz se tot umfla.

Am fost la CMU, mi-au dat niste antihistaminice si nurofen. Vazand ca tot se umfla si ma doare, si stiind si experienta altor colegi care au facut puroi si a trebuit sa ia antibiotice si sa faca drenaj de puroi afara din infectie, s-a rugat monsieur de mine sa ma duca la urgente la Floreasca. Acolo oameni seriosi, mi-au facut un pansament cu tot soiul de solutii ciudate, mi-a dat sa iau antibiotice si m-au chemat azi la prima ora la control. Nu s-a desumflat…si tre sa mai merg si joi, din nou.

img_2448_1

Sper sa-mi treaca, sa nu-mi taie piciorul si nici sa mor or anything :-s. I’m scared, iar tiranul rade de mine 😦

Comments
  1. Ryan says:

    N-are nici o legătură gângania. De fapt e reacția adversă a corpului tău la orice părere bună mai ai despre Windows, provocată de infecția recentă.

  2. sin says:

    Adica vrei sa zici ca io m-am rugat de tine sa mergem la spital…

  3. @sin: dap, my bad. Asa e, ca de capul meu ziceam ca-mi trece singur 😦

  4. Mihai says:

    Cam nasol, insa te sa faci tratament, nu prostii, de nurofen. Oricum arati foarte tare la gheata 😛

  5. @Mihai: ha ha ha :-w >:P

  6. tot_eu says:

    Valeu, ai picior din ala cu degetul mare mai mic decat urmatorul din lista @-)

  7. mannox says:

    loooolll…”ai picior din ala”..ce fel suna! Hai ca ai fost tare dude!:))

  8. deci, daca nu va place piciorul meu…nu va obliga nimeni sa va uitati la el, ok? 😛

  9. mannox says:

    Mie doar mi s-a parut funny felul in care s-a exprimat:”ai picior din ala”(din varietatea de picioare…tu ai din ala). Apropos, se vindeca? Insanatosire grabnica!

  10. @mannox: se vindeca …incet, dar sigur. multumesc 😀

  11. Lety says:

    auzi….data aviatoare sa musti si tu gangania ..nu numai ea pe tine…da?

  12. Lety says:

    aaa….si tocmai mi-a picat fisa…..data viitoare sa ne iei si pe noi la mare….sa muscam si noi din ganganie 😀

Leave a Reply

