pe scurt

Posted: October 29, 2010 in travel
Tags:

Leonardo Boutique Hotel – hotel super curat, angajati super misto, foarte politicosi si atenti; oricum, e foarte curat peste tot pe-aici – maniaci cu “reset to defaults”: imi asez oglinda din baie cum vreau, imi pun lucrurile aiurea, cand revin seara in camera totul e reset la defaults, totul e super aranjat si dichisit, ma enerveaza pana si pe mine atata ordine – de dulciuri nici nu mai are sens sa comentez – cafeaua e foarte naspa, cam pe oriunde pe unde am fost pe-aici au un fel de cafea facuta la ibric, dar fac ceva naspa, ca nu le iese buna deloc – sau poate nu am eu gustul cum trebuie; mi-e dor de mers la Starbucks cu tiranul ๐Ÿ˜ฆ – trebe musai sa ies sa fac poze prin jur; au 2 parcuri mari in apropiere si cik 15 minute cu masina pana la mare – maine au inchis peste tot la hotel, in termeni de : nu mic-dejun, nu gustari in business lounge, nu restaurant deschis pentru cina; eu nu pricep cum in zi de “sarbatoare” oamenii fac foamea; sau poate doar eu o sa fac foamea :-s – israelienii ma enerveaza oficial: sunt prea tari la capitolul IT ๐Ÿ˜ฆ retelistica, retele mobile, radio, securitate, securitate pe retele mobile, telefonie, etc etc etc; tipul cu care lucrez eu a fost in CheckPoint si in Cisco; I am like: ^:)^ ^:)^ ^:)^ – mi-e frica sa nu-mi scape de draci vreo injuratura urata in romana, ca foarte multi inteleg limba romana; cei care au rude din Romania se straduiesc sa-si ia cetatenie romana, ca sa poate sa isi trimita kinderii la scoli in Europa si/sau eventual sa o taie si ei acolo; ei zic ca orice evreu are un “Plan B” – intotdeauna .ย ย  :-?? – mi s-a oferit, mai in gluma, mai in serios, un post pe wireless ๐Ÿ˜› – inapoi in tara sper sa-mi iasa faza cu cersitul de bani pe la companiile mari; m-au sunat unii (nu zic care, inca), dispusi sa ma sponsorizeze cu doctoratul; sa vedem si ce vor la schimb; nu prea as vrea sa plec din firma de acum, macar aici invat tehnologie ca lumea – mi-e foarte ciudat ca nu pricep bob din ce scriu/vorbesc oamenii astia; daca mai ajung pe-aici inca o data, ma apuc de invatat ebraica; ma rog, majoritatea celor cu care am eu de-a face sunt rusi, de capul lor; deci, cand nu le iese pe ebraica, o dau pe rusa; apoi pe engleza, apoi pe rusa, apoi iar pe ebraica; ceea ce e bine, constat ca termenilor IT tot pe engleza le zic; in Franta sa fi fost, atunci sa vezi distractie; v-am spus ca-s foarte tari la tehnologie? – fac dulciuri foarte bune ๐Ÿ˜€ Later Edit: DA, si astia de la hotel baga muzica super misto. In afara rarelor cazuri cand baga muzica de-a lor, la micul dejun, cina si in business lounge se asculta jazz, rock classic, muzica frantuzeasca din anii 80. Azi la micul dejun au pus niste preferati de-ai mei mai vechi: Staind – It’s been a while. ย Iar colegii de la firma baga metale ๐Ÿ˜€

Leave a Reply

