“ti-am spus eu”

Posted: November 12, 2010 in thoughts
Tags: ,
Eu pe care-i prind ca nu stiu linux si din aia, pe cei care au ceva minte, of course, ii bat la cap sa invete linux… Dupa mult timp in care se facea misto de pasiunea mea pentru linux, oamenii au inceput sa invete serios si sa vada cat de multe chestii poti face cu acest OS 🙂
(3:04:07 PM) colegu’: bai,ce tare mi se pare ca in linux tot e tratat la text
(3:04:14 PM) colegu’: si poti face o multime de jmecherii
(3:04:50 PM) Cristina: bine..poti si sa te impusti singur in picior:P
(3:04:56 PM) Cristina: da’ inveti..si atunci devii ff tare:d
(3:05:09 PM) colegu’: hehe
(3:05:12 PM) colegu’: ce prost am fost
(3:05:18 PM) colegu’: ca n-am invatat mai devreme asta
Comments
  1. Ryan says:

    Eu de mai bine de un an tot încerc să mă conving să trec de partea pinguinului și deși majoritatea aplicațiilor pe care le folosesc sunt portate de pe sau au și port de Linux, tot sunt câteva de Windows de care nu mă pot despărți (și exclud aici work-related stuff). Și decât să mă chinui cu ele prin wine, prefer să rămân pe Windows. 😀

Leave a Reply

