LA – take 2

Posted: February 2, 2011 in travel
Tags:

Partea naspa:

1. Mancarea e foarte foarte naspa; cu indulgenta se poate spune ca mor de foame; de ce?: dimineata: omleta super dulce-picanta sau cornuri, eventual carnati din aia din carne americana dubioasa, la pranz: sparanghel fiert si un fel de pui facut in sos/vita in sos cu ciuperci (aici iar puiul de la pui si ciupercile de la vita si bag ceva la stomac), si feluri de mancare din orez indulcit, chinezesc, super leshuitoare; iar cina…zic pass. Am mancat aseara niste “sandvis”…ei bine, mancarea de la KFC din Romania este LUX pe langa ce-ti dau astia aici; pana mea, cred ca tre sa cheltui o avere ca sa mananci ca in Romania.

2. Viata de “noapte” la 3 pasi de Ze Universal Studios Hollywood: ora 21:30. Nicio cafenea deschisa, liniste pe strazi, peste tot; observatia unui coleg din Marlow, UK (oras de mosnegutzi): “viata de noapte din Marlow e de 10 ori mai animata decat aici”.

Partea misto:

1. Lume tehnica simpatica, mai ales europenii, cu care petrec cat mai mult timp; viitoarea mea manageritza are un accent britanic puternic (a crescut in Australia), si e o super dulce;

2. Prezentari tehnice de la oameni din Cisco, Juniper, F5.

3. Duminica m-a plimbat un coleg de aici cu masina, sa fac niste shopping; super de treaba colegul meu indian, ca avea musafiri acasa si i-a lasat si m-a dus pe mine la Victoria’s Secret si a asteptat regulamentar sa-mi termin eu cumparaturile; apoi am mers printr-un cartier din asta de bogatani cu case cum vad prin filme si am mai fost la…nush sigur cum ii zice, Universal Globe Theatre  or smth…unde apar aia pe covorul rosu cand se dau premiile Oscar; In rest: conferinta, chestii tehnice, nebunii.

4. Intalnit lume cu care ma conversasem doar pe e-mail; am constatat ca oamenii sunt foarte happy sa ma cunoasca si mi s-a dus vorba; anul trecut in Seattle am facut o cheste, ca se certau clientii ce IP pusesera cu o zi inainte pe nush ce masini; si pentru ca ma stresau, le-am zis eu care sunt si, cum pareau neincrezatori, le-am explicat ca eu retin mai bine adrese IP decat nume, deci sa am creada; ei bine, povestioara asta a ajuns si la VP of Global Sales and they are mocking me; which is fun, because I get a lot of attenshun 😛

Comments
  1. Ovidiu says:

    Las’ că vezi tu când o veni IPv6-le peste noi 😛

  2. Rais says:

    nu ma pot abtine sa nu zambesc… esti f tare Cristinica! Ti-as ura succese pe acolo dar nu cred ca e cazul, te descurci de minune… poate doar la gasit ceva comestibil de papa?…

    P.S. pot sa-ti las si eu in grija niste IP-uri pe care le tot uit? 🙂

    • @Rais: heeey, mersi mersi 😀 ma intreaba lumea de tine: ce mai faci? pe unde mai esti? ce face kinderul tau…samd. Spre rusinea mea, le-am zis ca am tot intentionat sa te sun sa vad ce mai faci, dar tot timpul am amanat sau m-am trezit la ore super aiurea 😦

  3. Rais says:

    1 bucata kinder masc. asteapta cuminte in pat sa ma urnesc de la comp si sa incepem o noua zi… 🙂 1 bucata kinder fem. asteapta cuminte in burtica dimineata lui 14 feb. In rest: housekeeping, cooking, photography, postprocessing… sunt surprinsa sa aud ca lumea inca isi mai aminteste de mine.. 🙂 ii pup pe toti!

Leave a Reply

