Israel – day 2

Posted: February 16, 2011 in travel
Tags: ,

Multa munca, dar si chestii foarte interesante de facut. Ca de obicei, reusesc, Cumva, sa crap diverse echipamente si sa-i bulversez pe oameni cu faptul ca la mine crapa, iar la ei nu. Mwell, that’s just part of my charm 😛

In afara de asta (dar mi se tot confirma zi de zi), am feedback-ul constant ca evreii astia, cel putin cei din IT, sunt si foarte destepti si foarte bine facuti si au mare grija de ei. Firma in care am fost e plina de geeks, dar vorbesc cu ei in pauza de masa, sunt super funny, culti, simpatici si arata super bine. Femeile in schimb sunt …plinute. Eu nu pricep cum de se poate asta. Astia sunt toti cu fitness-ul, cu mountain bike-ul, cu alergatul, cu artele martiale, iar femeile/fetele sunt super plinute. Sau..hm..poate asa le place lor. Nu zic nici 40kg si pitzi, da’ nici 70kg la 1.60 inaltime. Acum ca am rezolvat cu dilemele existentiale despre ce nu ma priveste pe mine din cultura altor popoare…sa revenim la chestii mai interesante.

In seara asta am reusit sa ies la “un suc” cu o amica din Tel Aviv, romanca, mutata aici de vreun an jumate. Asa am avut si eu ocazia sa bag ceva specific lor. Se numeste sahlab (ei il citesc cam ca “sahlep”) si e un fel de desert cu gust de nuca de cocos si apa de trandafiri si cu un gust fin de scortisoara, cu consistenta de gris cu lapte, dar ceva mai moale, se serveste cald, cu croncanele si diverse alte chestii in el. L-am mancat cu lingurita si a fost GENIAL. Abia am reusit sa termin (la astia toate portiile sunt foarte mari ! ) si cred ca am contorizat vreo 2000 de calorii 😛 , eh, lasa ca dupa cat am facut foame in State, acum primesc recompensa cu mancare super buna si dulciuri si mai si.

Poza la sahleb asta:

sahlab

In rest, se pare ca Tel Aviv-ul e un oras super civilizat si sigur, in care te poti plimba lejer noaptea fara teama ca te ataca cineva, cum ar fi in Ferentari (si eu si amica mea am locuit ceva timp in Ferentari, deci stiu ce zice 😛 ). Bine, ce dume au ei cu vecinii e partea a doua, dar in rest lumea e super misto, sunt foarte civilizati, draguti si destepti si au cea mai misto vreme din lume. Daca nu ar fi chestia cu vecinii, aici mi-as dori sa ma mut.

Si ca second line, azi am cunoscut un nenea super smecher. Pentru cei care mai sunt cu calculatoarele, e vorba de nenea care a facut capul calendar celor de la Microsoft pe tema problemei cu StuxNet, anume Tomer Teller. Care aflu acum ca are si nush ce patent pe security. Omul e tare si colegul meu mi l-a prezentat si m-a sfatuit sa fac bine sa ma port frumos 😛 ca nu se stie niciodata, pana la urma, inca mai folosesc Windows 😛

Eu sunt happy. Sper sa tin legatura cu lumea, ca astia majoritatea sunt super doxa si am ce invata de la ei 😀

Comments
  1. 1doo says:

    Treaba cu fetele “plinute” se datoreaza de cele mai multe ori si unei influente a climei mediteraneene. Si in S Spaniei sau Grecia poti vedea asemanari cu fetele din Israel..

  2. 1doo says:

    Du-te sa papi si inghetata de pe faleza, din fata de la Sheraton 😉 + un apus tot acolo

Leave a Reply

