books

Posted: April 11, 2011 in personal, reading
Tags: ,

Pentru ca tot ma ramolesc cu numai literatura job-related, incerc in disperare sa mai prind si alt gen de carti.

In ultima vreme m-am achitat relativ ok de task-ul asta personal: am terminat Dune, tocmai am terminat prima carte din Foundation (Asimov) – Kindle, Printesa Gheturilor paperprint.

Si incep O scurta istorie a romanilor povestita celor tineri – Djuvara – paperprint.

Mnoah, acum eu stiu ca lecturile astea ar fi trebuit facute mai demult, da’-mi fac mea culpa, si zic ca mai bine mai tarziu decat niciodata 😛

Comments
  1. @Cypress: misto 😀 o sa o pun si eu pe lista de todo 😀

  2. Ovidiu says:

    Dacă-ți place fantasy, uită-te la mine pe blog în categoria “ora de citire”. Good stuff there.

    Acum am început o variantă a Lord of the Rings, scrisă din perspectiva Mordor-ului 🙂 Îi zice “The last ringbearer” și e neoficială (fanfic). După primele 20 de pagini pot să zic că e chiar ok.

  3. @Ovidiu: o sa ma uit, mersi 😀

Leave a Reply

