de sarbatori – in Leiden

Posted: January 4, 2012 in personal
Tags:

A fost super frumos, in principal din motive de tiran 🙂 Si liniste, fara nebunie, dar cu romantism – the way I like it!

Din pacate, nu am poze, insa am dat search pe youtube. Oamenii cumpara ei singuri artificii si incep sa tune prin oras de pe la 9-10 pana pe la 2 noaptea. Non-stop. Super bubuiala!

http://www.youtube.com/watch?v=1ds_c199B7

View-ul meu seamana cu al astora, desi nu am terasa, din pacate:

http://www.youtube.com/watch?v=fR9CnkkSxMk&feature=related

Despre orase vizitate, poate scrie tiranul mai multe, eu le tot vad si nu as fi in stare sa compun acum o povestire despre ce mi-a placut mai mult. Sper ca lui i-au placut. Eu am fost mai happy ca a venit la mine, sa nu stau singurica si parasita de sarbatori 🙂 Dar cred ca v-ar placea imprejurimile din Leiden, mai ales la primavara, cand se deschide in apropiere cel mai mare targ de flori din Olanda, si de sarbatorile de ziua reginei (30 aprilie, parca, unde iar e super festival). Va astept pe la mine.

Leave a Reply

