Sport City

Posted: March 4, 2012 in personal
Tags: ,

Mi-am facut abonament la Sport City Leiden. E genial! 50 eur pe luna, abonament full time, la toate locatiile Sport City din Olanda, oricand, la orice program. Asta e la 5 minute de mers de unde stau eu, are o receptie imensa, cu sucuri si cafea, loc de joaca pentru copii, si 5 sali de squash. 3 etaje cu sali de fitness, aerobic si cycling. Ieri si azi am fost la cycling.

1. Da, stiu: azi nu a fost rau, dar maine probabil nu voi putea sa merg ๐Ÿ˜›

2. Din pacate pentru moralul meu, oamenii aia de la gym arata bestial – asta la cei 50-60 de ani ai multora dintre ei. Cat despre instructor: aia de la World Class erau gluma. Din pacate orele sunt in olandeza si sa crap si tot nu pricep ce tzipa nenea ala acolo in microfonul lui wireless. Azi cred ca aveam o figura foarte disperata (explicabila in mod decent de lipsa de oxigen din creierul meu si de faptul ca respectiva sala se cam invartea cu mine, eu fiind gata sa lesin), ca bietul om m-a intrebat daca sunt bine. Nu s-a ingrijorat de soarta femeilor de 60 de ani, ci de soarta mea. Concluzia: worst day ever!

Noroc cu sauna de dupa. Program prelungit, ca sa nu mai ies in vestiarul plin de tanti super fit la 60 de ani.

Si apoi m-am incuiat in casa numai si numai sa nu ies sa cumpar ciocolata pt. depresie.

Macar la partea de climbing a binevoit sa puna Enter Sandman. Care este cam singura piesa decenta auzita acolo. Ce e cu instructorii astia de fitness de pun numai piese nasoale la ore? Am pedalat cu mult mai mult spor cand l-am auzit pe neneaย Hetfieldย si mi-a scazut considerabil entuziasmul cand a inceput muzica produsa pe calculator. Si puteam sa jur ca si nenea instructorul fredona piesa de la Metallica (sau doar ma amagesc ca nu eram singura persoana care dadea din pedale in ritm de “exit light, enter night!!”). Oare e acolo un sef ceva care ii obliga pe instructori sa puna muzica nasoala la antrenamente? hmm ๐Ÿ˜•

Nota de subsol pt. cei care apreciaza: in Olanda oamenii folosesc bisericile cum se cuvine! A doua locatie Sport City din Leiden e in cladirea unei foste biserici ๐Ÿ˜› Oameni practici, olandezii astia.

Comments
  1. adixor says:

    http://www.jopen.nl/jopenkerk

    Asta ca sa vezi si un alt mod, dupa parerea mea mult mai bun, de a folosi o biserica ๐Ÿ™‚

  2. eh… nu am zis ca nu se poate si mai bine ๐Ÿ˜›

Leave a Reply

