cu bicicluta

Posted: April 15, 2012 in media-culture
Tags: ,

Ieri s-a apucat tiranul sa ma invete sa ma dau cu bicicluta.

shock!?

Da, nu stiam sa ma dau cu bicicluta. Nu, nu vin de pe Marte, pur si simplu nu m-am dat cu bicicluta cand eram mica.

Dupa juma de ora de dezamagiri legate de evidenta si bine-cunoscuta mea lipsa de echilibru, am abandonat bosumflata si frustrata. Asta se intampla sambata dupa-amiaza. Nu e vina tiranului, ci a incapatanarii mele: daca nu-mi iese ceva perfect din prima, ma enervez rau de tot πŸ™‚ Asta plus umilinta din partea vecinilor mei de toate varstele (si cand zic toate varstele zic de la 3-4 la 70 de ani!!).

Vine seara si tiranul, care s-a straduit mai devreme sa ma invete faza cu echilibrul, imi zice ca sa ma duc sa mai exersez cu bicicluta. M-am inarmat cu mult curaj si rezistenta pentru inca 10-15 minute de umilinta. Am rezistat vreo 2 ore – cu tot cu glumele baietilor din cartier si cu intrebarile oamenilor politicosi – cum ca daca am o problema cu bicicleta – not, my dear neighbors, ze problem is at the user!

Doua ore si muuuulte vanatai mai tarziu, rezolvasem ceva la partea cu echilibrul si ma intorceam in casa, rupta de oboseala.

Am lasat creierasul sa proceseze noile date, iar azi m-a trimis iar tiranul la exersat. O ora jumate mai tarziu (si doar vreo 2-3 busituri intr-un gard, pom si pavaj – in ordinea numerelor de pe tricou) am reusit, in sfarsit, sa ma plimb un pic cu bicicluta fara evenimente majore.

De notat ca am invatat singura sa ma intorc si sa cobor/urc pante. Plus sa merg (pentru scurt timp) doar cu o mana.

In rest toate bune, i-am demonstrat tiranului ca merge treaba si m-a laudat ca am invatat sa ma dau cu bicicluta mai repede decat el. Ma rog…I’m not a master, but at least it doesn’t freak me out anymore! Mersi, tiranule!

Btw: saptamana asta se doarme pe burta 😦

Leave a Reply

