aventuri in Dusseldorf – Starbucks

Posted: August 8, 2012 in travel
Tags: ,

Asta seara am fost la Space Burger, in Dusseldorf, sa bagam cina. Mancarea a fost geniala, poate cam prea multa. Toate bune si frumoase.

Dupa cina mergem eu si colegul cu care iesisem sa mancam, la un Starbucks. Evident, am luat un tall latte si un carrot cake yummy-yummy. Starbucks-ul asta de aici (ca multe alte Starbucks de altfel), este pozitionat pe coltul cladirii, are o singura intrare si geamuri pana jos, ca o vitrina de magazin. Mi-am luat eu tacticos cafeaua si punguta cu carrot cake si m-am indreptat cu toata increderea spre (ceea ce eu credeam a fi) a doua iesire din Starbucks.

M-am oprit cu nasul fix in… GEAM! Radea colegul meu de mine, de se prapadea.

Primul lucru care mi-a venit in minte era ce ar fi zis tiranul: pitic degeabist!

Comments
  1. Alex B says:

    Geam is bad, mmkay?

Leave a Reply

