ce-am mai facut, pe (foarte) scurt

Posted: November 4, 2012 in personal
Tags:

De o luna si mai bine nu am mai publicat nimic, asa ca asta e, pe scurt, ce am mai facut:

  • luat Prince 2 Foundation
  • vizitat 2 saptamani Romania
  • vizitat prieteni si familie
  • stat cu Tiranul
  • tinut prezentarea tezei de doctorat
  • primit ok-ul la teza de doctorat, acu astept verificarea dosarului la MECTS si hopefully confirmarea in scris a titlului (eta: next year)
  • alergat de am innebunit dupa acte si foi pt. dosarul pt. doctorat
  • cheltuit rapid o caruta de bani cu scoala
  • ajuns inapoi in NL
  • aflat KLM a lasat bagajul meu de cala in Bucuresti, ca cica “weight restrictions” – maine tre sa plec la munca si mai toate camasile mele bune si alte lucruri importante de travel sunt in bagajul ala – sper sa le livreze intregi saptamana viitoare
  • primit confirmarea publicarii articolului meu in http://www.newworldpub.com/journals/jcn.html
  • realizat in aeroport ca mi-am uitat Kindle-ul acasa => panicat => cumparat o carte de Orson Scott Card (Wyrm), pe care evident nu mai pot lasa din mana

…ceea ce e foarte  bine pt. moral, pt. ca altfel ma deprim de dor de Tiran

Sunt un pitic trist si deprimat 😦

Leave a Reply

